کولر آبی سلولزی ، مقاوم در برابر گرد و خاک

از خرید یک کولر آبی سلولزی لذت ببرید

کولر آبی سلولزی را می توان نسل بعدی و جدید کولرهای آبی پوشالی دانست. در این کولرها به جای پوشال از پدهایی به نام پد سلولزی متراکم استفاده می شود که نیاز به تعویض سالانه ندارد. البته باید بدانید که پدهای سلولزی از پوشال کمی گران تر هستند اما مزیت هایی هم دارند.

در واقع می توان حدود 4 سال از هر پد، برای یک دستگاه کولر آبی سلولزی استفاده کرد. بازدهی خنکی این پدهای سلولزی از پوشال معمولی بیشتر است و به دلیل داشتن خاصیت خودشویی تا مدتها دچار رسوب نخواهند شد و عمر مفید آن ها از پوشال های معمولی بیشتر است. مزیت دیگر این پدها این است که به دلیل تراکم بالا، اجازه ورود گرد و غبار را به درون کولر نمی دهند و در نتیجه فضای داخلی مورد استفاده مانند محیط منزل یا اداره کمتر آلوده می شود.

لایه های سلولزی در این دسته از کولرها، به صورت منظم و موج دار در کنار هم قرار گرفته اند که علاوه بر ایجاد سطح تماس بسیار زیاد بین آب و هوا، افت فشار کمتری را هم به همراه خواهد داشت که در دراز مدت در مصرف برق مصرفی کولر تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

با توجه به ویژگی های مثبت این پدها، استفاده از کولر آبی سلولزی، در مناطقی که گرد و غبار و یا ریزگرد دارند (مانند مناطق غربی کشور) توصیه می شود.

جنس و تراکم پدهای سلولزی باعث شده عملکرد کلی کولرهای آبی سلولزی بهتر باشد. چرا که این نوع پدها میزان آب بیشتری جذب می کنند و سرمایی یکتواخت تر به فضای خانه می دهند.

کولر آبی سلولزی

استفاده از پد سلولزی در کولر آبی سلولزی به جهت وجود ساختار هندسی منظم، باعث می شود که توزیع آب بصورت یکنواخت بر روی آن صورت گرفته و در نتیجه، خنک سازی بهتر و بیشتری صورت پذیرد. از دیگر مزایای پد سلولزی به نسبت پوشال، می توان به جذب بالای آب که حدودا معادل 100 لیتر در هر متر مربع پد می باشد اشاره نمود که موجب می گردد سطح تماس هوا با آب بیشتر شود.

همچنین به دلیل وجود ضخامت و عدم وجود منافذ بزرگ، از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل کولر جلوگیری نموده و در نتیجه، هوای سالم تری را خواهیم داشت. پد های سلوزی حدودا 5 سال عمر مفید خواهند داشت و می توان از آن استفاده نمود.
از آنجایی که پدهای سلولزی قطرات ریز آب را در هوا پخش نمی کند، میزان انتقال باکتری های مضر نیز به حداقل می رسد. در نتیجه هوایی که توسط کولر آبی سلولزی ایجاد می شود، نسبت به سایر کولرها مطبوع تر و سالم تر است.
این نوشته در کولر ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
واتس آپ Whatsapp chat
شماره تماس ما Whatsapp chat
2 +